Retouren, service en garantie

Hoe gaat Profile Smeeing in Soest, ‘de fietsspecialist’, om met retouren?
Bij Profile Smeeing in Soest, de fietsspecialist, heeft u standaard een zichttermijn van 14 werkdagen waarbinnen u het product kunt retourneren. Deze 14 dagen gaan pas in nadat u het product hebt ontvangen. U kunt alleen producten terugsturen die onbeschadigd zijn en zich, indien redelijkerwijs mogelijk, compleet in de originele verpakking bevinden. Producten mogen tot op zekere hoogte beoordeeld en geprobeerd worden. Vergeet bij de retourzending of aflevering in onze winkel in Soest niet de originele pakbon bij te sluiten.

Wij verzoeken u voorafgaand aan het retour zenden contact met ons op te nemen via telefoonnummer
035 - 588 04 72 of
info@profile-smeeing.nl.  Wij geven dan aan wat u precies moet doen en geven u
een retournummer dat vermeld dient te worden op de pakbon. Zie ook:
Bezorgen & retourneren.

Hoeveel dagen heb ik om een artikel te retourneren?
Indien u voor retourzending eerst contact opneemt met Profile Smeeing in Soest heeft u vanaf dan 14 dagen om het product te retourneren.

Wie betaalt de verzendkosten voor retourzendingen?
Zend je het product tijdig en conform de voorwaarden retour dan ontvang je van ons het aankoopbedrag binnen 7dagen na aanmelddatum retour.

Als het product bij ontvangt door u defect is verzoeken wij u het product volgens het retourproces retour te sturen naar Profile Smeeing in Soest. Wilt u het product omruilen voor eenzelfde product, dan sturen wij u  dit binnen 3 werkdagen toe. Als wij geen zelfde of vervangend product beschikbaar hebben, krijgt u het gehele aankoopbedrag binnen 7dagen teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.

Wat moet ik doen als de bestelling beschadigd is aangekomen?
Als u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, vraag dan aan de bezorger van Profile Smeeing in Soest om hier meteen melding van te maken. Wanneer blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, neemt u contact opnemen met de winkel van Profile Smeeing in Soest: via telefoonnummer 035 - 588 04 72 of
info@profile-smeeing.nl.

Als het mogelijk is zullen wij zorgdragen voor een vervangend product. Hebben wij geen zelfde of vervangend product beschikbaar, dan krijgt u het gehele aankoopbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van de retourzending teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.


Wat moet ik doen als een product defect is bij aankomst?
Is het product direct bij levering defect, neem dan contact op met de winkel van Profile Smeeing in Soest
 via telefoonnummer 035 - 588 04 72 of
info@profile-smeeing.nl.

Als het mogelijk is zullen wij zorgdragen voor een vervangend product. Hebben wij geen zelfde of vervangend product beschikbaar, dan krijgt u het gehele aankoopbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van de retourzending teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.

Heb ik ook garantie op een product van Profile Smeeing in Soest, ‘de fietsspecialist’?
Bij Profile Smeeing in Soest heeft u op producten minimaal 1 jaar garantie, onverminderd de regels die gelden aangaande wettelijke garantie en conformiteit. Mocht het product in die periode onverhoopt defect raken buiten uw schuld om, dan heeft u recht op een reparatie. Kan het product niet gerepareerd worden dan krijgt u een nieuw product of, als het product niet (meer) beschikbaar is, een vergelijkbaar product geleverd.

Wat moet ik doen als ik iets anders geleverd krijg dan wat ik besteld heb?
Komt de levering niet overeen met wat u besteld hebt, dan vragen wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via telefoonnummer 035 – 588 04 72 of
info@profilesoest.nl.

Als het mogelijk is zullen wij zorgdragen voor een vervangend product. Hebben wij geen zelfde of vervangend product beschikbaar, dan krijgt u het gehele aankoopbedrag binnen 30 dagen na aanmelding van de retourzending teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.

Wanneer betalen jullie mijn annulering/geretourneerde artikel terug?
Na ontbinding van de overeenkomst, betalen wij het betreffende bedrag binnen 7 dagen terug op uw rekening. 

Ik vind geen antwoord op mijn vraag, wat nu?
Neem contact op met de winkel van Profile Smeeing in Soest. Wij helpen u graag verder.

Naar welk adres kan ik retourneren?
Profile Smeeing Soest B.V.
T.a.v. afdeling retouren
Koningsweg 16
3762 EC Soest

Zie ook: Bezorgen & retourneren


Accept

Wij gebruiken cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij ons voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen.